WysyĹka i zwroty
I. WysyĹka i zapĹata
ZamĂłwione ksiÄ
Ĺźki sÄ
dostarczane do klienta za poĹrednictwem Poczty Polskiej S.A lub Firmy Kurierskiej DPD, pod adres wskazany w formularzu zamĂłwienia.
Termin dostawy zamĂłwionych towarĂłw wynosi do 14 dni roboczych w przypadku Poczty Polskiej 2 do 3 dni w przypadku kuriera DPD, liczÄ
c od dnia potwierdzenia zamĂłwienia, o ile podczas potwierdzenia zamĂłwienia nie nastÄ
piÄ
inne ustalenia odnoĹnie terminu dostawy pomiÄdzy KsiÄgarniÄ
Domu Wydawniczego LIMBUS a KupujÄ
cym.
Koszty dostarczenia zamĂłwionego towaru wynoszÄ
:
PrzewoĹşnik |
WartoĹÄ zamĂłwienia do 19,99 zĹ |
WartoĹÄ zamĂłwienia od 20 zĹ do 179,99 |
ZamĂłwienia od 180 zĹ |
Poczta Polska PĹatnoĹÄ przelewem |
12,00 zĹ |
9,00 zĹ |
0 zĹ |
Poczta Polska Pobranie pocztowe |
15,00 zĹ |
12,00 zĹ |
0 zĹ |
Kurier DPD PĹatnoĹÄ przelewem |
12,00 zĹ |
12,00 zĹ |
0 zĹ |
Kurier DPD PĹatnoĹÄ przy odbiorze |
15,00 zĹ |
15,00 zĹ |
0 zĹ |
Â
JeĹźeli wartoĹÄ zamĂłwienia wynosi ponad 180 zĹ koszty wysyĹki ponosi wydawnictwo.
ZapĹata za towar uiszczana jest gotĂłwkÄ
pracownikowi poczty przy odbiorze przesyĹki, lub przelewem na konto wydawnictwa.
FormalnoĹci zwiÄ
zane z rozliczeniem transakcji sÄ
dokonywane w miejscu odbioru zamĂłwionego towaru i prowadzi je pracownik Poczty Polskiej S.A lub kurier DPD.
Po uiszczeniu opĹaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartoĹci paczki w obecnoĹci dorÄczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastÄ
piĹo uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i zwiÄ
zanym z tym wydĹuĹźeniem czasu realizacji zamĂłwienia.
II. Zwrot towaru i reklamacjeÂ
1. Zgodnie z UstawÄ
z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta(Dz.U. 2014Â poz.827) o prawach konsumentĂłw - Klient, ktĂłry zakupiĹ towar poza lokalem oferujÄ
cego go przedsiÄbiorstwa ma prawo zrezygnowaÄ z zakupu bez podania przyczyny w ciÄ
gu 14 dni od daty odebrania przesyĹki.
2. W przypadku odstÄ pienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. OĹwiadczenie odstÄ pienia od umowy sprzedaĹźy moĹźna zĹoĹźyÄ na formularzu do pobrania tutaj.
3. Klient ma obowiÄ
zek zwrĂłciÄ zakupiony towar niezwĹocznie, jednak nie później niĹź 14 dni od dnia, w ktĂłrym odstÄ
piĹ od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesĹanie towaru przed jego upĹywem.
W przypadku ewentualnych reklamacji naleĹźy skontaktowaÄ siÄ z biurem Domu Wydawniczego LIMBUS. Konieczne jest wĂłwczas dostarczenie uszkodzonego towaru
a) osobiĹcie do siedziby Domu Wydawniczego LIMBUS, ul. Pomorska 6, w Bydgoszczy
lub
b) wysĹanie towaru na adres Domu Wydawniczego LIMBUS ul. Pomorska 6, 85-032 Bydgoszcz, wraz z opisem przyczyny reklamacji.Â
Reklamacje dotyczÄ
ce uszkodzeĹ mechanicznych powstaĹych podczas transportu oraz braku towarĂłw bÄdÄ
rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecnoĹci spedytora. Warunkiem przyjÄcia tego typu reklamacji bÄdzie spisanie wraz z dostarczycielem protokoĹu reklamacyjnego.
Reklamacje dotyczÄ
ce otrzymania w przesyĹce towaru niezgodnego z zamĂłwieniem bÄdÄ
rozpatrywane po telefonicznym skontaktowaniu siÄ z Domem Wydawniczym LIMBUS.Â
III. WysyĹka za granicÄ
Nie wysyĹamy paczek z zakupionymi wydawnictwami za granice, poniewaĹź usĹuga pobrania pocztowego przez PocztÄ PolskÄ
S.A. jest obsĹugiwana tylko na terenie Polski.
MoĹźna w takim przypadku poprosiÄ kogoĹ z rodziny lub znajomych mieszkajÄ
cych w Polsce o dokonanie zakupu i wysĹanie potem paczki z wydawnictwami za granicÄ.